czwartek, 11 lutego 2021

Anna German kalamburowo...

Bogusław Litwiniec o Annie German: - Wysoka Ania stała się w moim teatrze delikatną amantką, jakby z rysunków Grottgera. Spektakl „Po ulicach miasta chodzi moja miłość”, który reżyserowałem, a w którym Ania zagrała, otrzymał jedną z trzech głównych nagród – „Smoka” Juwenaliów na I Ogólnopolskim Festiwalu Kultury Studentów w Krakowie (1959 r.). Uciekła mi Ania, kiedy tylko zdała egzaminy uprawniające do zawodu piosenkarki. Pożegnała się z Teatrem Kalambur, by już w pełni poświęcić się śpiewaniu.

Dziś możemy zdradzić, że w scenie lirycznej w spektaklu „Po ulicach miasta chodzi moja miłość", Ani sceniczny partner, Andrzej Szczurek, dostał specjalny podest pod nogi celem wyrównania wzrostu kochanków.

Po ulicach miasta chodzi moja miłość - reż. Bogusław Litwiniec, 1959 r.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz